Dagens outfit so far

Nope! Tänker inte lägga ut, eller ens knäppa, nån bild på utstyrseln jag hade på promenaden.
 
Bruna mockasneakers från Wrangler, längkallingar, trasiga mysbyxor från Team Sportia, Roger Waters tischa, Collagetröja, cerise vinterjacka och fleecehandskar.
 
Snygg i håret var jag iaf!!
 
Nu käkar jag lite mellis, ergo bloggning.
 Har kört igång en tvättmaskin och snart ska jag köra igång propellern och få en massa gjort.
 
Ska duscha innan jag hämtar Erik och vid tre ska jag på utvecklingssamtal med Denise.
 
Bjuder på en bild på snyggaste Hrami!
Saknar honom och Agneta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0