Nyordning

Jag stämplar igen nu, så nu har vi bara rätt till 15h dagis per vecka för Erik.
När jag gick på aktivitetsgarantin hade vi rätt till heltid.
Lite lustigt, jag ska ju göra samma sak oavsett om jag stämplar eller går på aktivitetsgarantin.
 
Iaf så kommer Erik inte att gå på dagis lika som han gjort ett tag nu, utan mycket mindre.
Det innebär att jag får lägga om mina rutiner också, tex promenader med Vovvi, när jag kan gymma och när jag kan fika med mina vänner.
 
Inte för att jag har några spikade rutiner när det gäller dom här sakerna...jag är, konstigt nog, ingen stor rutinmänniska. Jag är väldigt flexibel för det mesta.
 
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen här i Smedjebacken och träffa min handläggare, det senaste året har jag iom aktivitetsgarantin gått i Ludvika.
 
Idag är förresten sista dagen att skicka sin ansökan till högskolan om man har tänkt börja studera i höst.
 
Uff, känner mig lite trött och seg idag. Det har varit en intensiv helg med starka känslomässiga saker som hänt.
Och min mage är lite i olag, ska försöka kurera den.
 
En av bilderna Ingergerd Eriksson tog i lördags på utställningen i Avesta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0