Fifan!

Har ont i magen och mår illa...av obehag.
Och mår än sämre när jag tittar på hunden Nalle.
 
Fick jag bestämma så skulle jag skjutsa tillbaka honom till hans förra husse.
Men jag trodde att hans förra husse var en bra människa, men en människa som inte tillåter en annan människa att glömma en liten liten sak är en dålig människa.
 
Dessutom har han glömt en del av det vi kom överens om, men det tänker jag inte tala om för honom.
Han kan dra dit pepparn växer och troligen är han där just nu med tanke på vad han sagt till mig.
 
En sån människa som han ska inte få ha ett djur...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0