Ikea I'm happy!

Som Chandler sa...
 
Satt ju här och gjorde en att göra lista och var trött som tusan.
Så fick jag ett meddelande i chatten på fb från Emeliesnuttan.
"Ikea?" stog det :-)
 
Hell yes!
Och all min trötthet var som bortblåst
 
Vi började med att äta och strosade sedan runt sådär som kvinnor gör på Ikea....
Kände och klämde, vred och vände.
Jag fick med mig lite teljus, skålar, toaborste och annat jag behöver till lägenheten.
 
Gjorde ett riktigt fynd också!
 
En sån fast en annan färg, som förhoppningsvis passar mina sängbord.
Över 1000.- i rabatt var det på den...
 
Och min att göra lista då?
Hmmm, jo den är likadan som när jag skrev den...inget avprickat
Ska ta tag i ett par saker nu, men det är ju en dag imorgon också och apoteket tex har öppet då med :-)
 
Det får bli tvättstugan och packning en stund så får vi se vad som händer sen...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0