Är det torsdag idag??

Oj, jag har blivit lite dagvill känner jag. Jobbade i måndags men har varit hemma sen dess och det är ju inte så många dagar. Men tillräckligt tydligen.
 
Jag hälsade på hos min goa vän Tony häromdan, Micke var också där. Hahaha, Micke hälsar mig alltid med ett "Hej tant", tur jag inte har några ålderskomplex.
Jag tog några bilder, mest för att testa kameran i min nya mobil. Jag låter bli att lägga ut bilderna på herrarna Tony och Micke, men katterna slipper inte undan. Sötaste katterna!
 
 
Näää, kan fortfarande inte vända på bilderna :-(
Det här är två av tre katter Tony har.
Jag tycker att jag ser alldeles för lite av Tony, men han är säkert av en annan åsikt. Hahaha, kan inte rå för att jag trivs så jäkla bra i hans sällskap. Han är en underbar människa!
 
Jaha, vad händer idag då? Granen ska äntligen ner, hade tänkt ta ner den i tisdags så den "lever" på övertid. Erik håller faktiskt på att plocka ur den nu.
Sängen ska bäddas, jag ska duscha, mat ska lagas och ätas. I övrigt händer det nog inte så mycket. Det är toppen att ha en dag utan planer för då är man öppen för förslag! Hahaha, vem försöker jag lura? Har ju ingen bil och bristen på snö gör att det inte är särskilt lockande att vara utomhus.
 
Nu ska jag ta itu med att hjälpa Erik med granen för han har övergått till att leka med sitt lego. Ska ner och hänga tvätt och slänga i en ny maskin, älskar att få kläderna rena och in i garderoben.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0