Dagens lilla update

Var ut till Hrami och gosade med honom lite, sån skön kille han är!
Det kändes verkligen som han hälsade när jag kom ut i hagen, och så la han mulen mot min hand.
Gose!
 
Hade en så skön dag igår, mestadels iaf. Fattade ett stort och svårt beslut igår, men jag är säker på att det var rätt beslut. Så får vi se om jag får bosätta mig i ett tält och äta bark...hahaha
Jag avregistreras idag som studerande på Högskolan Dalarna.
 
Vid 18 hade jag ordentlig migrän och kunde knappt hålla ögonen öppna så jag la mig att sova en stund. Blev väckt av telefonen efter en halvtimme och det var Nån som ringde. Men shit vad förvirrad jag var! Sov så tungt att jag nåstan var medvetslös. Men så skönt att prata med honom såklart :-)
 
Upptäckte igår att det fattas en julklapp, men det fixas lätt av den händige. Efter jobbet imorgon.
Ska gå på intro på ett nytt ställe idag och imorgon, spännande! Jag kommer troligen att få lära mig rätt många ställen i Ludvika så att jag kan hoppa in lite överallt. Vill och behöver jobba mycket!
 
Igår dammade jag och idag har jag dammsugit, torka golven får bli imorgon kväll. Har flyttat hjulen på min rosa resväska och tvättat en maskin, slagit in nån julklapp, plockat och grejat. Ändå känns det som jag suttit här i soffan hela dagen....skumt. Sov länge också.
 
Nu ska jag pilla i linser och dra på mig jobbkläder och åka via apotek och bibliotek till jobbet. Tror ni att jag åker till Lingongården av gammal vana? Det tror jag! Hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0