God förmiddag!

 
 
Sitter här och dricker kaffe och bloggar. Och försöker få tag på min underbara vän Emelie.
Jag ska eventuellt åka hem till henne och hennes underbara familj idag, jag vill gratulera lilla goa Nova som fyllde två år härom dagen. Idag fyller hennes pappa år dessutom.
 
Jisses vad det blåser ute!
Värsta höststormen ju! Hade varit trevligare om det slutade blåsa och började snöa istället.
 
Sitter och lyssnar på Elvis, hans musik passar min sinnesstämning idag.
Jag mår bra och jag är glad.
 
Men herre du milde vad jag behöver kramas!!
Med en speciell person...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0