God mogon

Jorå, efter gårdagens blä så är det en mycket bättre dag idag.
Har redan kört ett pass grupparbete i skolan och haft ett telefonsamtal med världens bästa Emelie <3
 
Borde ta kort på mina ögonlock, dom ser ut som dom ska spricka för dom är så svullna och hänger. Tur att jag inte behöver sminka mig idag så dom kan få ta den lugnt idag. Ögonen svider fortfarande efter all gråt igår. Ska försöka att inte sätta i linserna idag.
 
Efter lunch har jag ett seminarium, annars idag ska jag försöka få nån ordning i lägenheten, tvätta, plugga massor, till gymmet, laga mat och äta, se om jag kan låna pengar, handla lite, bestämma kläder till imorgon kväll och packa, skriva reflektioner på 1,5 A-sidor.
 
VA!!?? Har dygnet bara 24h?? Fasen också, behöver fler timmar!
Ska lägga mig tidigt idag så jag är i toppform på utgången imorgon kväll.
 
Är lite sugen på att göra en rokad i mitt vardagsrum, så att sovrumsdelen hamnar längst in i rummet isf som nu, precis innanför ytterdörren. Ibland känns det som min säng står i hallen. Ska mäta och fundera lite, för det är ju en hel del jobb att flytta runt allt och jag vill ju inte flytta alla möbler inkl skåpen och så blir det inte bra och jag får flytta tillbaka allt igen. Det lär hur som helst inte bli före jul iaf.
 
Igår var det tre månader sen jag flyttade in här, helt galet. Samtidigt som det känns som det var för en vecka sen så känns det som jag alltid bott här.
 
Nej hörrni, nu ska jag inte sitta här och slöa längre, har inte tid med det
Ha en skönast och bäst dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0