Happy girl I am!

Bästa och underbaraste tjejjerna har varit hos mig och hälsat på. Och det var såååå himla mysigt!
Emelie och Alexandra, mina darlings!
 
Jag behövde prata lite med dom om det jag går och grubblar över, höra lite av deras åsikter och erfarenheter. Det fick jag förstås, dom är båda ärliga och framåt.
Så blev det såklart "kvinnosnack" också :-)
 
Tack till Ajje för att du hämtade Erik på dagis så jag fick prata i lugn och ro med tjejjerna! Och tack för maten! Båda delarna uppskattas väldigt mycket :-)
 
På förmiddagen satte jag upp granen. Nöjd blir manväl aldrig men den blev helt ok.
 
 
Med blixt
 
 
Utan blixt
Mobilkameran förstås!
 
På tal om mobil, imorgon borde jag kunna hämta min nya telefon. Annars blir jag sur för det har gått en vecka, igår faktiskt, och det skulle ta upp till en vecka. Morr!
 
Nu ska jag äta lite och sen skriva lite pluggskriv...ligger lite risigt till där igen. Är nämligen så trött att ögonen går i kors på mig. Och har tidsnöd för jag är så klantig och opepp på skolan.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0