Joråsåatt!

Inget bloggande igår och inget idag förutom tävlingsinlägget...vilken stil av mig. Å andra sidan sitter jag här och knackar för min egen skull, inte nån annans. Så det blir när jag har lust och tid.
 
Igår julpyntade jag lite grann, eller justökade är kanske ett bättre ord. Fattar inte att det ska bli så stökigt när jag håller på och städar. Det är fortfarande stökigt för jag har varken hunnit eller orkat grejja klart. Bytte gardiner, putsade fönster och satte fram lite mer julgrejjor än bara ljusstakarna.
 
Sen kom Nån på besök, lite kaffe och prat.
På kvällen kom Ajje och hjälpte mig skruva lite.
 
Idag har varit en riktig skitdag.
Det gick bla åt helvete på redovisningen i skolan...
 
Mötte upp Ajje på teliabutiken, jag måste byta abbonemang till min telefon. Och jag behöver en ny telefon kvar innan den jag har fullständigt trasat sönder mina nerver.
Jag valde mellan en Samsung galaxy S4 och en Iphone 5S. Jag har en del vänner som jag lyssnar på när det gäller teknik, förmodligen lyssnar jag mest på Ajje och nån. Problemet den här gången var att Ajje hatar iPhone och nån tycker inte om Samsung. Ingen objektivitet nånstans alltså! Hahaha
 
Jag hade sån jäkla ångest därinne och Ajje pressade mig att välja S4an. Och jag var livrädd att välja en lur jag inte kommer att bli nöjd med! Till slut så grät jag därinne, av ren och skär ångest, jisses!
 
Men eftersom jag länge velat ha en iPhone, eftersom jag nu bestämmer själv och för att det inte skilde så mycket i pris så tog jag en iPhone. En 5S gold
 
 
Den är så sjuktsnygg också, väldigt mild guld. Nästan rosa eller champagne.
 
Sitter och lyssnar på Sabaton, dom är ju så himla bra!
Ska fixa nåt att äta och dricka, törstig efter en hel dags gråtande, sen ska jag sätta på en film.
Slappna av och börja må bra igen så morgondagen börjar toppen.
 
Har chattat med två av dom bästa männen i mitt liv, Nån och Ajje. Nån har jag pratat med också.
Har så många toppenmän i mitt liv! Har nog sagt det förut och jag är så tacksam att jag har dom <3
Detsamma gäller dom underbara kvinnor som finns i mitt liv också <3
 
Har äntligen börjat med julklapparna, men det känns så jäkla tufft att handla dom när jag är utan pengar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0