Julklappar och rödvin

Johopp, nu är alla julklappar utom en inslagen. Den sista rackarn vill bara inte bli ett paket! Ingen brådska med den iofs för den ska inte delas ut imorgon. Vet inte ens när den ska komma i händerna på den som ska ha den. Men det är iaf ingen jättebrådska att få till den.
Har en födelsedagspresent att slå in också...får inte glömma den!
 
Sitter här och mår lite illa, isf att laga mat tog jag risgrynsgröt och det är ju inte så bra för mig. Sen tog jag lite vin, några bitar godis och en massa pop corn. Hahaha, jag förtjänar mao att må illa. Är sugen på mat, vilket betyder att jag ätit för dåligt idag. Ska ta mig ett äpple nu... Sen ska jag blunda för röran här och sova. Städa får jag göra imorgon förmiddag. För sen får jag underbart besök! Ska bli så roligt :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0