Klämdag fredag - klemdag=kramdag??

Godmorgon! Sitter i sängen och äter frukost...hehe. Idag ska ungarna ur sina pyjamasar för vi ska in till stan idag. Det är vanlig vardag och min första arbetslösa vardag så jag ska till arbetsförmedlingen.
 
Det blir en vända uppe på stan också, så vi får röra på oss och titta på folk. Ska se om jag hittar byxor åt Erik, grabben som växer som ogräs. Byxorna ser ut som shorts på honom...hihi
 
När jag tittar ut genom fönstret vid balkongdörren så är min utsikt inte jätterolig. Ett vitt garagetak, ett vitt hustak och en helgrå himmel. Och ett kalt träd, tur kala träd är vackra på vintern.
Det har snöat lite inatt, asfalten verkar vara bar så det är inte skoterföre direkt.
 
Nu har jag haft min nya telefon ett par veckor, och jäklar vad nöjd jag är! Har säkert inte upptäckt alla finurligheter och ofinurligheter på den än, men det kommer. Det är lite nytänk för mig som haft android innan, men inställningarna är fortfarande logiska. Det är bara en annan logik, svårt att säga om den är bättre eller sämre. Ingendera skulle jag tro, det är bara en vanesak.
Hmmm, tror jag åt min macka för fort. Blev galet yr nu, får sitta och låta skallen sluta snurra och sen sätta fart på mig själv och ungarna.
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0