Listigt

HAR DU NÅGONSIN
Dejtat två personer åt gången: Nej!
Varit kär: Ja!...
Förlorat någon speciell person: Ja, många men jag överlever...
Varit deprimerad: Är i en depression som jag medicinerar
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, lätt hänt :-)
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Smita hemifrån???
Brutit ett ben? Nej och det är jag glad för
Gjort nåt du ångrar? Självklart även om jag försöker låta bli att hänge mig åt ångern, kan man inte förändra det man gjort så slösar man med energi.
Hoppat Bungee Jump? Usch! Nej!!
Ljugit för någon du tycker om? Hmm, vet inte, antagligen
Ätit en hel tårta? Haha, nej
Gjort bort dig offentligt? Definiera offentligt...

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Oja!! Flera underbara vänner!!
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Hur många barn vill du ha i framtiden: Inga och det inte är styvbarn :-)
Har du några husdjur? Två kaniner
Vill du ändra ditt namn Mmm, efternamnet ;-)
Vad gjorde du under din förra födelsedag Inget speciellt, firade iaf inte
Vilken tid vaknade du idag Vid tiotiden
Vad gjorde du igår runt midnatt Var på väg i säng eller så sov jag, minns inte :-)
Någonting som du längtar till Nåns sällskap
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv Nej, eller jo. Inte vara arbetslös
Vad lyssnar du på just nu Mix Megapol, annars väldigt blandat
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, min svärson heter Jens

 

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Inger Maria
Stjärntecken: Våg
Kille eller tjej: Kvinna
Grundskola: Lorensbergaskolan
Gymnasie: Högbergsskolan
Högskola: Högskolan Dalarna
Hårfärg: Brunt
Långt eller kort hår: Kort på utväxt
Längd: 163cm
Piercings: Två hål i varje öra

Tattoos:Ja, mina barn på vänster överarm
Höger eller vänster: Höger
Operation: Ja, två
Sporten du spelar: Styrketränar och rider

 

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Fixa nåt för mig och barnen att äta
DIN FRAMTID: Är ljus!
Vill du ha barn: Nej
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Velig

 

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nån gång ibland
Mirakel: Hmmm, tur kan jag tro på...kanske
Kärlek vid första ögonkastet:Ja, men ibland krävs längre tid
Himlen: Nej

Änglar: Ja, många av mina vänner är änglar...levande och underbara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0