Lite update

Befinner mig i Ludvika.
Kom hit igår och stannar till imorgon.
Så skönt att vara här, slappna av och må gott.
 
Har laptopen med mig för idag har jag haft grupparbete och seminarium, det är verkligen toppen att kunna sitta varsom helst det finns nät.
 
Igår var Emelie, Alexandra, Johanna och Therese och jag på julbord. Vi träffades på Lobbyn för lite fördrinkar sen åkte vi ner till Piren för att tjoffa i oss en massa mat! Och öl :-)
Fantastiskt trevligt att vara ute och träffa folk och dricka lite gott.
Alexandra och Therese
Knäppskallar!
Johanna och Alexandra - som båda är vackra kvinnor som normalt ser ut som folk...hahaha
Therese skulle köpa en Mariestads åt mig, det hade dom inte och hon kom tillbaka med den här. Den var god! Jag är så skeptisk mot öl jag inte känner igen så jag blir ofta glatt överraskad :-)
 
Stormen Sven härjar, om jag förstår facebook rätt så är han i Göteborgstrakten nu. Det har kommit både snö och regn här i Ludvika. Naturligtvis har jag bara mina sommarboots på mig hit...gissa hur sulorna ser ut på dom...blir spännande imorgon för jag ska ner till stan innan jag åker hem.
Det ska komma mer snö inatt så jag hoppas att det blir varmt imorgon.
Förväl gå alldeles väldigt försiktigt i vilket fall, och hoppas hitta parkering nära Teliabutiken...
 
Idag har jag varit och tittat på en ursnygg mc och när den startades fick jag ståpäls över hela mig, tyvärr kommer jag inte att få åka på den nån gång.
Men åååå vad jag vill åka motorcykel!
Det slår ju verkligen snöskoter med en massa hästlängder!
 
Det kommer ju dröja flera år innan jag kan ta mc-kort och köpa en mc. Visst kanske jag kan tjata till mig nån enstaka åktur med Tony i sommar men det är trist att inte ha nån att åka med. Om Ajje tar kort och köper en i sommar kan jag ju inte åka med honom heller, nån måste ju ta Erik.
 
Vet ju iaf att åka motorcykel vill jag göra! Och om det för att jag ska kunna åka, krävs att jag tar kort och köper en så får jag göra det när jag fått jobb.
 
Jag vet ju att det är värt att vänta på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0