Lördag!

Känner mig lite upprymd idag! Ska ut och äta med en kär vän och det ska bli så mys!! Som kvinna har jag dock det eviga problemet...vaaaaad ska jag sätta på mig för kläder??!! Hahaha, blir så matt på mig själv. Endera har jag för mycket att välja på eller så har jag inget....just idag är det för mycket tror jag. Och mitt elände till hår...platta eller krama upp lockarna?? Inget av dom blir riktigt bra...
Men snacka om att det är kärt besvär att välja kläder och accessoarer när man ska ut på något man ser fram mot. Måtte ingen av oss bli sjuk under dagen nu bara!
En walk in closet hade inte varit så dumt. Å andra sidan kan man kalla mitt vardagsrum för det, jag förvarar ju mina kläder här inne....hihi
Ska plocka undan julen lite idag, men gardinerna byter jag en annan dag. Ska ta mig tid att vila också, så jag inte gäspar mig genom middagen. Lite trevligare än så vill jag vara :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0