Lucia

Imorse gick vi upp jättetidigt och åkte till dagis. Erik var klädd till tomte och han sjöng för full hals :-)
 
 
 
 
 
Sen fick vi kaffe och skinkmacka och pepparkakor som barnen bakat.
 
En människa som är helt underbar har varit här på kaffe och prat. Vissa är ju bara helt fantastiska att vara med, lämnar en med påfylld energidepå och lyckobubblor i magen. Och ofta har det sagt kloka ord som jag kan ta till mig och fundera på. En del i min utveckling.
 
Min utveckling ja, den började för en 10-12-14 månader sen ungefär. Är otroligt nyfiken på var den kommer att ta mig. Häromdagen insåg jag att jag börjat känna mig vuxen. Det är en känsla som jag väntat på i många år. Som jag sagt innan så vet jag inte om det ytligt märks nåt på mig, men jag känner att jag förändrats och det är ju det viktiga.
 
För det här är mitt liv!
Det är jag som bestämmer över mitt liv nu!
 
Hahaha, det har det iofs alltid varit men just nu har jag ju ingen att ta hänsyn till.
Och blir det så att jag en dag får lov att ta hänsyn till den jag vill behöva ta hänsyn till så kommer jag ändå få gott om utrymme för att fortsätta utvecklas till jag hittat hela mig...om det nu finns mer att hitta :-)
 
Nu ska jag titta klart på änglagård och sen ta en dusch och hoppa i säng!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0