Rastlös och glad - Save me please!

Sitter i min soffa och flunderar...är grymt trött efter dagens lilla äventyr i Stockholm.
Men jag är dessvärre inte bara trött, jag är grymt rastlös och sällskapssjuk också.
 
Jag hade tänkt lägga mig och sova lite middag, men då vet jag ju att jag blir ännu mer rastlös!
Och ännu mer sällskapssjuk!
 
Ni som har någon som ni kan åka till nästan jämt, eller flera nära så ni alltid har någon att åka till. Se för tusan till att ni uppskattar det!!
Det suger purjo att inte ha det så...
 
Min önskekväll vore att sova en stund, duscha och fixa mig och sen krogen med nån trevlig figur.
Mmm, det vore faktiskt toppen!
 
Och det här blev då ett deppigt inlägg men faktum är att jag är på ett jäkligt bra humör!
Annars skulle jag nog inte varit sugen på ett krogbesök.
Tänk att få sitta och prata, titta på folk och dricka lite vin eller öl.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0