Skoterpremiär!

Wiihoo!
Ajje och Erik kom ner på skotern, så jag pälsade på mig och körde en sväng. Det var Ajjes Viking och den är ju för stor och tung för mig. Men en lär ju prova!
Körde från mitt hus över vägen och sen Morinsväg och upp till elljusspåret och vände. Kunde styra och fick i alla växlar. Körde runt gamla ingången till Hagvallen med Erik bakpå.
Han tyckte att jag hade lärt mig köra skoter nu...hihi, gullungen min.
Ajje tog några bilder med min telefon...hehe, vet inte vad som hände för bra blev dom inte.
Men skit samma!
Utanför mitt hus
 
 
 
 
 
Hehe, premiäranvädning av mina mc-handskar också...vackert med rött och cerise ihop, not.
 
Här är bootsen jag köpte idag, gillar att dom är lite högre i skaftet
 
Visst är dom snygga!!!
 
Nu ska jag titta på Idol-finalen och samtidigt bestämma vad jag ska ha för kläder i Stockholm imorgon. Ska gå upp klockan 0500 imorgon bitti så det kommer bli tidigt isäng, måste
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0