Sovmorgon idag igen!

Fast hemma i min säng den här gången :-)
 
God morgon!!
 
Idag har jag tänt andra ljuset i min adventslåda - cozy!
Mysigare om man kliver upp innan det är helt ljust men det funkar ändå!
 
Medan kaffet rann igenom bryggaren passade jag på att slå in ett par julklappar, dom första jag slagit in. Ska ta och slå in några fler så jag inte sitter där med allihop att slå in 23 december som jag brukar. Det blir så himla jobbigt då :-)
 
Sitter här och småfryser så jag ska snart gå ut och sätta i motorvärmaren så bilen får tina innan jag ska iväg med den. Ska åka upp till Ajje och Erik och baka bullar. Det blir (o)vanliga knutbullar med saffran och vit choklad. Alldeles för jäkla goda....tur jag har gymkort!
Så himla glad att min bil inte ser ut sådär...hahaha
 
Nu ska jag höja volymen på musiken och rocka igång den här dagen!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0