Sovmorgon

Vaknade av att mobilen plingade till för en timme sen. Måste lära mig att stänga av ALLA aviseringar på kvällen. Fick ett mail och det är helt ok, men sover jag så bryr jag mig inte så mycket i ett mail.
 
Ringa och väcka mig är helt ok vilken tid på dygnet som helst och är det nåt viktigt så ringer man ju, man skickar inte ett mail. Därför bryr jag mig inte i mail när jag sover.
 
Inatt har jag sovit så himla skönt! Har nåt svagt minne av att Nån gick upp i morse men jag hade somnat om innan han lämnade sovrummet.
 
Har ätit frukost och efter det hittade jag tyärr nåt smaskigt på köksbordet....så jag norpade tre bitar :-)
 
Vet så väl att det är onödigt att våndas över saker jag inte kan påverka, men jag gruvar mig ändå för att gå ut. Det har kommit en massa snö inatt och den ligger troligen där den ligger när jag kommer ut om några timmar. Hmmm, eller så ska jag ge mig iväg nu så är det gjort och jag kan åka hem direkt sen.
 
Nu ska jag slösurfa en stund innan jag tar en dusch och packar ihop. Inatt ska jag sova hemma och försöka komma isäng tidigt för imorgon åker jag, Erik, Ajje och hundarna till Stockholm aptidigt. Just det, måste fixa så jag har en massa ätbart med mig.
 
Tjingeling!
 
 


Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Vilken söt hund på headern. vad är det för ras?

Svar: Det är en eurasier! På bilden var han ca 10 veckor :-)
Mia

2013-12-06 @ 12:06:34
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0