Tröttst

Är hemma igen och har fikat med mina yngsta. Behövde verkligen kaffe när jag kom hem för fy sjuttsingen vad trött jag var! Jag var totalt ostressig på stan och Erik var gudasnäll, men det var massor av folk och han på arbetsförmedlingen kändes inte helt....trygg i det han gjorde när han skrev in mig.
 
Innan vi åkte plattade jag håret på Denise, så himla lätt det var att göra det på nån annan!
 
 
 
Och dom sabla bilderna fortsätter att lägga sig ner :-(
Support nån??
 
Nu ska jag vila en stund...sen ta itu med diskberget.
Det första sen jag flyttade in :-)
Och det är inte ens allt mitt porslin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0