Tufft dag idag...men bra!

Har haft en toppendag idag!
Det har varit lite mycket bara och just nu är barnen i ett litet gräl...om minecraft.
 
Skrev klart en skoluppgift - nada inspiration får se hur det går.
Träffade Emelie en snabbis på stan!
Åkte till jobbet, parkerade bilen och klev ur densamma. Gick två meter så kände jag hur iskallt vatten kom in i ena stöveln...yeey liksom, men skööönt att jag bara skulle jobba fyra timmar tänkte jag. Det var ju bara det...att det är stora hål i båda stövlarnas sulor. Iskallt vatten strömmade in. När jag och Stina tog kaffe så drog jag av mig stövlarna och satte på mig blå plasttossor på fötterna och satte sen på mig stövlarna igen. Så slapp jag bli mer blöt än jag redan var. Usch, gillar inte att vara blöt om fossingarna.
 
Det är bara att slänga dom stövlarna nu, inte vad min ekonomi behöver just nu. Tur nog behöver jag inte panikköpa nya stövlar. Får ta mina glashala kängor och ha broddarna på....hehe. Och varva med gympaskor och raggsockor. Feeling like 16 instead of 46.
 
Hoppas att Nån kryat på sig och mår bra nu. Och kan sova gott inatt. *saknar*
 
Jag kommer iaf att somna som en klubbad oxe för jag är så trött. Insåg en del saker om mig själv under ett telefonsamtal med Nån idag, och sånt blir man också trött av :-)
 
Imorgon bitti ska jag först skjutsa Denise och hennes lucialinne till skolan och sen ska Erik och jag till dagis på luciafirande. Så tyvärr missar jag Denises firande.
 
Ska snart gå och stryka Denises lucialinne och förbereda allt för imorgon, för imorgon bitti blir det tiiidiiigt vi ska iväg. Ibland är det dumt att ha världens nästa skönaste säng :-D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0