Veckans enda lördag

En skön slödag här på hagbacken idag. Jag myser omkring i min gamla onepice, känner mig otroligt osexig men vad gör väl det! Ingen här som jag känner nåt behov av att klä mig annorlunda för...hihi
Den här bilden är från maj tror jag....behöver ta lite ny bilder. Hihi
 
Jag kände tidigare idag att jag både ville stanna hemma i min onepiece och mysa och inte göra nåt mer avancerat än att gå ner i tvättstugan. Och duscha, fixa till mig och göra nåt.
Hmmm, stämmer kanske delvis det Nån säger, att jag gärna vill att det händer nåt hela tiden. Fast jag kan utan problem tillbringa en dag i soffan så jag är nog lite av båda världarna, och det är hrlt ok för mig. Blir jussom variation då.
Erik klädde sig och drog iväg ner till Z och Denise masade sig så småningom upp ur sängen. Sen kom goa Gullvi hit på kaffe, allvarsprat och flams. Jag uppskattar verkligen våra samtal, dom ger så mycket och vi får tänka till :-)
Nu har Gullvi gått igen och Erik har kommit hem. Så nu ska vi väl ha lite mat snart, sen får det bli pop corn. Hmmm, har varken läsk eller saft hemma så det får bli mjölk eller vatten till popcornen.
Det får duga för jag tänker inte åka iväg och handla.
 
Myselipys på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0