Myssöndag

Mary Kay är över och alla har åkt  hem för några timmar sen.
Hade tänk ta nåt foto men glömde totalt bort det, vi hade jättetrevligt och alla såg ut som fräscha rosenknoppar när dom gick härifrån.
 
Ajje tog Denise och Erik med sig till stall Vanbo för Denise hade bokat Lucia idag. Det var jättelängesen hon red henne nu. Vi har inte haft orken att åka ut dit, inte lusten heller om jag ska vara ärlig.
 
Efter ridturen kom dom hem och hämtade matsäck och Bonzo och drog iväg upp till Bångtjärn med skotern. Där hade dom det såhär mysigt.
 
Hela familjen är rätt trötta efter dagen, men jag tror att vi alla är nöjda.
 
Nu ska jag skjutsa iväg Denise som ska till sin pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0