Suck

Vaknade med huvudvärk idag så jag gjorde extrastarkt kaffe, men det får bli tabletter också känner jag. Har ingen lust att ha ont i skallen...hihi.
 
Sucken kommer av att jag hade skrivit i kalendern att jag har samtalsterapi kl 11.00.
10.20 ringde telefonen, det var Eva som frågade om jag glömt henne...jag hade tid 10.15!
 
Men jag hade tur och fick en ny tid i eftermiddag och det löste sig med dagis så nu är det lugnt.
 
Jag ska pilla i mig några värktabletter och fixa mina naglar, sen blir det en promenad med underbara Bonzo.
Just nu ligger han bredvid mig i soffan och snusar så skönt.
 
Ska sätta på lite skön musik också och njuta av lugnet i huset, friden i kropp och själ och av självaste livet.
 
För vet ni?
Livet är underbart och jag älskar det!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0