Drömmer mig bort...

Min längtan efter att få åka motorcykel har inte minskat efter att jag fick åka bakom Tony.
Den har ökat :D
 
Och när jag nu ställt till livet som jag har gjort så inser jag såklart att det dröjer några år innan jag kan ta mc-kort och köpa hoj...för det ska jag absolut göra!
 
Under tiden kan jag iaf drömma!
För drömmar är bra, man behöver såna
 
Sylish värre va!!
 
Dom här grejorna går idag på 8677.- och jag har hittat dom på handelsboden.com
Sen ska jag ha skydd i stil med ryggplatta och annat som finns också.
Men man får köpa lite i taget :)
 
Nån som vill sponsra?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0