Dan före paaaartyyyyy!!

Idag har jag äntligen jobbat igen!
Helt galet vad jag trivs bra :)
 
När Ajje kom hem från sitt jobb packade vi in hundarna, Erik och Alex i bilen och åkte ut i skogen.
Hundarna var helt knollriga redan innan vi släppte dom, och när dom blev lösa så sprang dom runt som glada små gnuer! Så underbart att se dom :D
 
Hade önskat att Ronny var med och såg hur bra dom verkar trivas ihop  och vilket samspel dom har.
Håller rätt på varann och så.
 
Vi knäppte en del bilder men vi har inte laddat dom ur kameran än, det kommer inte att bli imorgon heller.
 
För efter jobbet imorgon ska jag duscha och göra mig iordning.
Sen pyser jag iväg till stan!!
 
Ska träffa goa folk och mysa runt och må gott!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0