Roadtrip

Igår efter jobbet tog Jag och Bonzo en lite roadtrip till Uppsala.
 
En liten promenad, några kramar och lite prat med någon där.
 
Sen åkte vi hem igen :D
 
Idag bjuder jag på ett par bilder från Avesta, Bonzos uppfödare Ingegerd har fotat.
 
Bonzo och hans fina mamma Lizz
 
 
Visst är han vacker min lilla älskling!!
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen skjutsa Erik till dagis på midsommarfirande.
 
Midsommar ja, Stefan kom hit igår, såå roligt!
Idag är jag ledig men sen jobbar jag hela midsommar.
Trök, men jag trivs så bra på jobbet så det går bra även om jag egentligen vill vara hemma och umgås med världens bästa vänner
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0