Nybadad och fräsch

Satt och sorterade barnkläder så min rygg höll på att gå av.
 
Så nu har jag tagit ett hett skönt bad!
Det var en häftigt känsla att det enda som tog i badkarssidorna var armbågarna :)
Wiiee!!
När jag låg i badet kändes ryggen bra, men när jag kom upp gjorde den ont igen.
Jaja, vad är väl lite ryggont? Inte nåt :)
 
Nu sitter jag i soffan i bara mässingen och gluttar på TVn, hahaha, ok jag har faktiskt badlakanet runt mig :)
Snart blir det lite te och knäckemacka, det är mums att äta det på kvällen.
Men om det är en bra vana vete fasen :)
 
Håller tummarna för att Fredrik kommer hit imorgon, risken är att han inte gör det. Hans bil lät illa när han körde den igår. Så jäkla typiskt :(
 
Imorgon blir det en tur ut till Annelie, kramas ska vi göra, goa vännen min
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0