Skinnstället

Jag har alltid gillat bilar och motorer, var jämt ute på min moped som ung.
Av nån jäkla anledning så har det aldrig blivit av att jag åkt motorcykel, eller ja, det är väl inte så konstigt eftersom jag inte har känt jättemånga som har en.
Och dom jag känt dom senaste 15 åren skulle jag inte åkt med heller pga min vikt.
 
Min kära Ronny lovade i fyllan och villan att han skulle bju mig på en åktur på hans HD...
Wow liksom!
 
Stackars Ronny, risken finns ju att jag tjatar sönder honom i småbitar för jag vill jag vill jag vill!!!!
 
Var ju bara tvungen att hämta upp Ajjes skinnställ från källaren och prova..hehe
 
Byxorna var lite lite för långa, annars satt dom bra och var sköna.
Jackan var en helt annan historia, för lång i ärmarna, för lång över axlarna och lite för trång över höfterna.
Fick inte igen knapparna nertill, men dragkedjan gick ihop iaf.
 
Och eftersom jag tänkte lägga upp en bild i en viss grupp på fb så hade jag tiaran på mig när Ajje fotade
 
Ja jäklar så hett va!! Not!!
 
Men ja, jag vill ju gärna ha en egen motorcykel...
 
Kanske skulle plocka fram Yamahan ur garaget :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0