Fredagkväll

Äntligen fredag!
Säger jag fast jag hade så himla bra besök igår kväll!
Det behövdes verkligen för att jag skulle få tanka lite energi.
 
Hade ju min besvärliga opponering igår och en omtenta idag, energi har jag gjort slut på.
 
Just det, träffade en gammal vän före opponeringen igår och fick lite energikramar också.
 
Och ikväll kommer Patrik på besök, han skulle ändå till Riddarhyttan så han passar på att hämta sina grejor som är kvar här.
 
Just nu sitter jag i soffan med laptopen i knät, Erik sitter bredvid mig och han har fått börja äta av fredagsmyset. Denise sitter med sin laptop i köket, hoppas på att hon kommer in till oss snart.
Myspys!
Så har vi godis och läsk också :-)
 
Tur jag är proppmätt efter vi åt mat för en liten stund sen.
 
Hmmm, känner mig inte helt ok. Ska gå och pilla i mig en diklofenak tror jag, för det kan vara stenen som bråkar. I kombination med en dump.
Trött är jag också!
 
Men jag är nåt mer, jag är så jäkla glad också!
Japp, det är jag minsann!! Och det är en helt underbar känsla som jag njuter av.
 
Har lite för mycket grejor just nu som är trist, jobbiga eller iaf inte så positiva så det är skönt att det händer nåt positivt! Inte för att jag klagar på mitt liv i övrigt, jag känner frid och jag mår jättebra.
 
Har lite kvar att göra på mitt slutarbete och det ska vara inlämnat på söndag kväll kl 24.
Och måndag-onsdag ska jag ha kursstart i Falun, så då lånar jag Roberts Borlänge-lägenhet så sparar jag in ganska många mil dom tre dagarna. Då ska jag passa på att kila in på Ikea och köpa rullgardiner till vardagsrummet. Kanske hinner jag hälsa på nån jag känner också.
Vi får välan se!!
 
Nu ska jag ta den där diklofenaken och ta en powernap minsann!


Kommentarer
Patrik

Sitter på rast i Lindsberg ska stå här i 23 minutrer till sen bär det av till dig Mia kram

2013-11-01 @ 19:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0