Goaste // Tröttaste

Goaste Emelie har varit här och druckit kaffe och pratat!
Åååh, vad jag saknade henne, vi har inte träffats på evigheters evigheter...
 
Sen har jag tittat på en föreläsning, hjälp vad trött jag blir av såna!
Det är ju som att sitta i möte där man bara är åhörare.
 
Nu har jag lunch och sen ska vi ha studiegruppsarbete...hoppas jag kan hålla mig vaken till dess.
 
Men alltså, att träffa Emelie!
Så himla härligt, ska försöka träffas igen snart. Helst före julbordet vi ska på tillsammans med Alexandra. Det är inte förren 4 december, så några veckor kvar dit är det.
 
Nu ska jag gå och fixa nåt att äta!
 
Tjingeling!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0