En bra dag!

Idag åkte jag in till Ludvika en gång till efter mitt misslyckade försök att ta prover på vc.
 Köpte en grej, åkte till Ajjes jobb och hämtade ett par saker och sen blev det ett besök hos min älskade Emelie. Har inte träffat henne och hennes underbara make och dotter på så länge nu.
 Skönt att få umgås lite med dom igen :-) Det får inte dröja en halv evighet till nästa gång vi ses.
Det jag la några av mina fattiga slantar på idag var ännu en teknisk pryl. Visste ju att jag är prylgalen men det här börjar bli löjligt...not. Hihi
En skrivare blev det, och hör och häpna, jag har fått igång den alldeles själv och första utskriften ligger redo och väntar på att bli läst
Ja, ok, den var jättebillig men jag har å andra sidan inte så mycket pengar.
Rätt snygg va?
 
Min underbara Patrik har tagit ledigt från jobbet den dagen jag ska till Örebro, så han kommer hit från Göteborg för att följa med mig. Hur underbar får man vara? Hahaha, så glad att jag träffat honom.
 
Ikväll/natt/morgon ska jag fasta igen...känner lite ångest för det. Vilket i sin tur känns fånigt, får ju äta strax efter 9 imorgon bitti. Ingen är hemma då så jag kommer att kila över till Engeln och äta frukost innan jag åker hem. Hmmm, sen måste jag hålla mig hemma säger min man.
Inte man som i make, utan som man isf pojkvän.
Tror ni fattar! :-)
 
Ska ta mig ett äpple innan fastan tar vid


Kommentarer
patrik

Älskling jag är din man ;-) å jag Längtar att få komma hem å följa med dig till Läkaren du är underbar saknar dig så älskar dig vill vara hos dig hela tiden älskling puss kram i mån blir det nog markaryd men jag ringer dig

Svar: Puss puss mitt hjärta <3
Mia

2013-10-10 @ 23:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0