Gomorron

Ny dag och nya friska tag!
 
Ska hoppa in i duschen och åka och hämta en go vän som jag inte träffat på ett tag.
Ska bli kul att snacka ifatt lite med henne, goa Hanna.
 
 
Ska tvätta lite idag också, och ha ett möte på min praktikplats.
 
Behöver åka och handla lite kläder till Erik och en termometer och en morakniv till mig.
Får se om det hinns med idag.
Imorgon ska jag till Skönvikt på ettårskoll, gruvar mig inte direkt för det utan det känns mest trist att jag inte gått ner nåt sen februari. Men nu ska jag ta tag i mitt liv, lära känna mig själv ännu bättre, äta bättre och såfort stenarna är bortsprängda så ska jag dra igång träningen igen.
Så är det väl fasen om jag inte ska rocka igång viktminskningen igen!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0