Kväller

Hämtat mitt nya soffbord och sen ätit pizza med Ajje, Erik och Alex
 
 
Väl hemma sen så har jag pratat i telefon med en viktig person som peppade mig inför imorgon.
Det behövdes!
Sen har jag hängt tvätt och förberett för imorgon.
 
Nu försöker jag få min externa CD-läsare att spela upp musik men det går inget bra.
Ger upp det och tar med några skivor och spelar i bilen och väljer där :-)
 
Bra exempel på att se lösningen istället för problemet va?
Hahaha, är galet trött så jag orkar inte krångla helt enkelt :-)
 
Har stoppat ner pappren och medicinen i väskan och musiken åker snart ner den med.
Ska äta nåt mer också, och så ska Patrik ringa.
Sen blir det sova för mig
 
 


Kommentarer
patrik

Go morgon mia min Goa vän ja jag kom hem nu 04.30 ska bara äta nått sen sova hör av dig i kväll <3 kram å ha en bra dag nu tänker på dig ;-)

2013-10-23 @ 05:08:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0