Det ska vara gött å leva...

Imorse drog vi iväg till soptippen med fullt släp. Så himla skönt att bli av med saker som på ett eller annat sätt är skräp. 
När vi kom hem tog Bonzo och jag en promenad, det är en sån där krispig och vacker dag idag. Vitt överallt och ljust.



Väl hemma igen hade Jack ställt undan släpet för vintern, baxat ut 745:an som blir hämtad ikväll och ställt in PVn i garaget igen.
Nu lagar han mat och jag grejar i sovrummet.
Känns så underbart att vi har fått en hel del gjort fast klockan inte ens är ett! Och så blir det när man jobbar som ett team.
Ska blunda två minuter och sen greja vidare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0