God förmiddag

Har sovit alldeles för länge, får börjat sätta telefon på larm när jag ska ha sovmorgon.
Det gör egentligen inget att jag sover när jag har möjlighet men sover jag för länge hamnar jag efter med mat, och mitt morgonkaffe, och får huvudvärk.
Kanske ska ta bild på kaffemuggen här i Grängesberg också :-)
 
Har börjat hosta idag...Jack är sjuk så det är ju inte så oväntat. Ska på introduktion imorgon så är jag inte frisk då ska jag ringa och höra hur infektionskänslig brukaren är. Ska till Falun och operera bort njurstenen på fredag, vet inte hur det går med det heller.

Iofs är jag rätt säker på att det inte finns nån njursten att ta bort...men man vet ju aldrig
 
Nu ska vi ner i källaren och greja lite
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0