2014

2013 var inte nåt roligt år, och det var så för många har jag förstått. Klart det fanns bra saker som hände också, superbra och superroliga, men summeringen känns som blä. Hoppades, och hoppas fortfarande, att 2014 ska bli ett bättre år.
Men fan, jag tror faktiskt inte att 2014 har bestämt sig än!! För om det ska vara ett bra eller dåligt år alltså. Året började lite knackigt, gick över till att vara superbt, så en djupdykning när jag fick tvingas inse sanningen om en "vän" och sen bar det iväg tvärhögt igen....nu har det gått neråt igen och som marshmallows på grädden på irish coffeen så drog jag på mig en uvi igår i badhuset. Började känna av den idag, och jag har fått höra en tråkig sak idag.
Jäkla skiiiit om jag inte ska kunna bada! Det är verkligen toppenskönt, hade glömt det. Hade tom tänkt skaffa en näsklämma och glasögon för att kunna simma bättre och snabbare. Simmar som en kratta nu och kommer typ ingenstans.
 
Säger bara GAAAAH!! Hahahaha, nej fan! Kan ju inte bara sitta här och låta 2014 bestämma själv, eller hur! Man är sin egen lyckas smed och jag är så medveten om att jag själv är ansvarig för min egen lycka. Jag vet så väl vad jag vill ha och uppnå och nu är det dags att jag tar fram det jävlar anamma Peter påstår att jag har inom mig!!
 
Mmm, ibland behöver tankarna bara en lite knuff för att komma på rätt spår.
Började känna mig stark igen, som att inget kan sänka mig!
 
Yeey! Nu fattas bara ett bra samtal med min älskade såhär på kvällen. Fattas bara att han kommer med några dåliga eller sämre nyheter också. Hade vi varit på samma plats nu så hade jag pussat honom till han bad om nåd <3 Hihi, när man är nykär känner man sig som 15 oavsett vilket verklig ålder man har.
Bjuder verkligen på det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0