Dag dag

Ingen lust att skriva god...
Har sovit hela förmiddagen efter att jag lämnat Erik på dagis och ätit frukost. Sen hände nåt så nu känner jag mig som en zombie. Men jag har iaf lugnat mig lite.
 
Jag har inaktiverat min facebook på obstämd tid. Kanske öppnar jag den imorgon, kanske aldrig....eller nångång mellan dom två.
Jag är en person som har en personlighet som mår bäst av att hålla mig borta från såna sociala medier som facebook. Men den har en stark dragningskraft på mig. Mycket av den ligger i att jag fått så många underbara vänner tack vare fb, och i förlängningen kom Nalle in i mitt liv den vägen med.
 
Det är redan en som hört av sig och frågat om jag blockat honom, det blir säkert fler som undrar samma men det har jag alltså inte gjort. Hoppas bara folk tittar in här eller kontaktar mig ifall dom undrar.
 
Jag tror nog jag kommer hålla min G+ öppen för G+ är inte i närheten som facebook och har ingen dragningskraft på mig och har inte gett mig nåt.
 
Känner mig svag och matt och kommer inte att träna nåt idag fast min pt vill att jag gör det. Men nu ska jag gå och fixa nåt att äta...har ingen aptit men måste


Kommentarer
Claes

Då vet jag, undrade just!

Svar: Bra tänkt Claes!
Mia

2014-01-10 @ 01:36:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0