Dagens träning - check!

Dagens träning som jag fått av Peter att åstadkomma är redan gjord! Känns så himla skönt. Jag gick upp klockan 6, klädde mig och gav mig av upp till Hagvallen. Det är skidspår på banan men jag höll mig mellan dom.
Snön var lös och det var lite som att springa på en sandstrand, grymt jobbigt. Men jag klarade ett halvt var och gick fort resten. Sen gick jag ner på en plogad väg och sprang till jag nästan spydde, sen powerwalk resten av tiden.
Ser inte så glad ut som jag var...hehe
Nu är jag duschad och klar, ska lämna Erik på dagis och sen hem och äta frukost.
 
Är så hungrig och kaffesugen nu men vill äta i lugn och ro


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0