En underbar dag idag! <3

Hjälp vad trött jag är! Hjälp vilken härlig dag jag har haft! Drog iväg på min intervalljogg...klarade inte hela men ändå betydligt längre än jag trodde och betydligt längre än jag hade gjort om jag inte haft Peter som pushade. Han har hittat knapparna för hur han ska få mig att prestera så väl att jag bara behöver tänka på honom för att jag ska ge järnet. Och hur länge har vi känt varann liksom?? Magisk är vad han är!
 
 
Som han sa, nu vet jag min begränsning :-) Däremot klarade jag uppdraget att simma åtta längder i badhuset, jag simmade tio eftersom jag inte klarat löpningen. Och jag hade kunnat simma ännu längre. Men istället gick jag och satte mig vid lilla bassängen och pratade med Peter och tittade på Erik och Madde som busade runt. När Peter gick för att simma lite till hoppade jag i och busade jag också. Har aldrig blivit så nerstänkt och så blöt i håret i badhuset förr :-)
När Peter var färdig gick vi upp till familjebadet, där jag försökte åka vattenrutchkana!!! Jisses, världen är ur led!! Hmmm, den kanan var för små barn och det var inte tillräckligt med vatten i den för att jag skulle kunna åka. Men jag försökte!! Wow! Peter och jag mös ner oss i bubbelbadet, mmm ljuvligt! Till Madde kom med en hink vatten som Peter hällde över huvudet på mig...hahahaha. Det hade jag inte fixat för bara ett år sen.
 
Peter och Madde följde med oss hem och åt, Madde fick se hur vi bor och träffa kaninerna. Och Denise förstås. :-) Madde är en himla go tjej, får en massa pussar och kramar av henne :-)
Nu är dom hemma hos sig och jag försöker hålla mig vaken en liten stund till, ska plocka rätt i köket och sen blir det sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0