Får nästan svindel av hur fort jag utvecklas och förändras - känner mig grymt stark mentalt!

 
 
 
Jag såg ganska pigg och glad ut när jag skulle åka iväg!
Det var jag också, så skönt att få komma ut lite.
När jag kom hem var jag dessto tröttare :-)
Men nöjd, gosat med fyra hästar och druckit kaffe och pratat en massa med trevliga människor.
 
När jag började närma mig den för mig okända nya platsen jag skulle till, åkandes på en smal bilväg bland hus som nästan stog på vägen, halt var det också, så dök min gamla rädsla för halka upp helt plötsligt!
Här är anledningen...
Vet inte om det syns så bra, men det var brant!!
Ringde upp och fick uppmaningen att bara åka ner och ta fart så jag kom upp på andra sidan!!
Halledudane!!
Då tänkte jag på det Peter säger åt mig att göra! "Hoppa! Mia, ta fram ditt jävlar anamma som jag vet finns där och bara gör det"
Så jag hoppade...måste erkänna att jag var lite nervös när jag skulle åka hem igen...om jag skulle komma uppför backen igen. Fick höra att jag skulle bli bogserad av en häst om jag inte kom upp...hihi
Men jag tog fram mitt jävlar anamma och så körde jag bara...gick såklart hur fint som helst :-)
 
Imorgon ska jag kliva ur min sköna säng kl 6 och ta en 30 minuters powerwalk... :-)
Så nu ska jag stilla hungern och sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0