God mogon onsdag! För det är väl onsdag.....?

Oj vad trött jag är idag! Och det var Erik också, första dagen på dagis efter ett långt jullov för honom. Och efter dagis ska vi åka och bada i sporthallen i Ludvika. Med Peter och Madde, oj vad Erik tycker det är spännande :-)
Så spännande att han vaknade av klockan idag fast han var så trött! Hahha, sötnosen!
 
Jag gör som jag brukar just nu, äter frukost och bloggar samtidigt, det är jättebra för då äter jag inte för fort. Efter frukost ska jag byta om till träningskläder, göra två situps och sen ut och powerwalka fyra kilometer med jogg mellan varannan lyktstolpe.
 
Hoppas jag hinner innan jag ska på lönesamtal på bemanningen i Ludvika, måste hinna duscha också... Hmmm, är nog bättre att jag förbereder maten och grejar lite nu, tar mötet och sen tränar. Så slipper jag stressen. Ja, så får det bli!
 
I sporthallen ska vi bada och ha kul med barnen men också ta varsin träningsrunda i stora bassängen. För min del är det 200 meter utan stopp som gäller. Yeey! Känns så skönt att jag får hjälp att bygga upp min kropp, kondition och styrka. Att ha nån som sparkar en i baken, kan motivera och dessutom kan det här med träning är guld värt för en slöis som mig....
 
Pust, jag är såååå trött idag! Hade inte vet nog att somna i tid igår kväll, tur man blir pigg av pwn iaf. Sen blir jag trött av badet igen. Men så ska Peter och Madde med hit och äta, njuter varje sekund med dom så jag lär inte somna då iaf. Mys!
 
Mmmm, älskar livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0