Händelserik dag

Oj vad trött jag är!
Sitter och varvar ner fortfarande efter jobbet, chattar lite, har ätit lite
Har ont i huvudet, kan vara en migrän för jag känner mig seg
 
Ska packa iordning en väska så jag kan träna efter jobbet imorgon, simning står på schemat!
 
Ni kan inte förstå vad skönt det känns att komma igån på riktigt med träningen
Och att ha en alldeles tränare, alltså han tränar kanske fler det vet jag inte. Menar att han är min vän också, och jag vet att han tycker om mig och bryr sig om mig.
Och det är ömsesidigt!
 
Men nu ska jag göra det jag måste så jag kan sova sen
 
Nattifnatt!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0