Helg!

Gomorron gomorron gomorron!!!
 
Mina damer och herrar...får jag presentera en välkommen och kär dag!
 
FREDAG!
 
Hahaha, näää, jag brukar inte vara så fridaylicious som jag är idag.
Men det beror ju förstås på omständigheterna :-)
Har bara lösa planer för helgen utom för söndag då vi ska till Karlstad med Alex och hans grejor.
 
Fredag och lördag....kommer att ordna sig med nåt kul, trevligt och mysigt, det är jag säker på.
 
Jag har lyckats göra illa mig idag, gick in i badrummet och drog igen dörren bakom mig...men foten blev kvar ute i hallen så nu har jag en ömmande bula som är blå på hälen.
Var jag inte vaken innan så vaknade jag då :-)
 
Ställde mig på vågen före frukost, och det var minus 1,5 kilo, på fyra veckor. Jäkligt skönt kan jag meddela för jag har stått still sen februari och om det nu börjar röra sig neråt så blir jag så nöjd.
Vikten i sig är inte viktig för mig, men en viktnedgång innebär att kroppen blir friskare. Det är mitt primära mål, mindre storlek på kläderna ser jag som en bonus.
Plus att jag måste ner under ett visst BMI-värde för att få bukplastik, överhänget som krävs hade jag redan på 6-månaderskontrollen.
 
Ska snart bädda, diska och skutta ner i tvättstugan...och fortsätta må bra :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0