I'm in LOVE!!!! Very much in love!

Och vem kan låta bli att älska endorfiner liksom?? Min goa vän Johan tyckte idag att det var lite läge att varna mig...för att jag känner mest effekt såhär i början och mindre sen när jag är mer tränad. Mmm, säger ju att jag har dom bästa vännerna i världen!! Känner mig så älskad och omtyckt!
 
Och ja, jag är lite hög på endorfiner....typ hela dygnet känns det som...
 
Joråsåatt! Vilket jäkla underbart träningspass jag fick till idag! Sprang så mycket jag orkade till gymmet i byn, och när jag inte sprang så gick jag så fort att jag nästan sprang...
På ditvägen hade jag lite ont i höfterna sista metrarna, men kände inget av det på vägen hem.
Körde ett kanonpass på gymmet, det seriösaste jag nånsin gjort...
 
Och det var så häftigt för mina muskler var starkare av den lilla träning jag ändå genomfört med Peter som PT. Eller förresten, starkare kanske dom inte var för det var inte aktuellt att höja vikterna annat än i benpressen, dom var nog mer uthålliga än innan. Kan det stämma?
 
När jag var färdig så var jag verkligen färdig! Hela jag var skakis! Pratade lite med Fredric, som är tränare på må bättre, berättade om Peter och vad jag gjort. Och att jag inte var säkert på att jag skulle klara att springa nåt på vägen hem. Han tyckte att det är kanonbra att jag fått hjälp och att jag kommit igång bättre nu. Att jag skulle hålla i simningen och att 22 längder var jättebra eftersom det tränar hela kroppen. Jag antar att han menar jättebra utifrån mina förutsättningar då. Så sa han när jag skulle gå att "se nu till att ta några joggingsteg åtminstone på vägen hem" Hahaha, skulle fått dåligt samvete mot Peter om jag inte sprungit....så det gjorde jag förstås. Orkade knappt gå uppför Hagbacken på slutet...
 
Får jag inte träningsvärk efter idag så blir jag mycket förvånad....och besviken. Men skulle det mot förmodan bli så får jag låta det trigga mig till att träna ännu hårdare framöver. Besviken är inget jag har lust att bli mer på ett tag nu...så jag lär ta aktiva beslut och mota bort den känslan när den kommer ett tag framåt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0