Jepp, så var det fredag då...

Jamen sedär! En ny morgon som blev lite tidigare än beräknat, men med tanke på att bilen behöver sopas före avfärd till dagis så är det lika bra :-)
Har redan kommit igång och grejat så jag är ordentligt vaken och hungrig. Kanske tar mackan före dagis och kaffet efter...
Tanken var att jag skulle ut och springa idag, men med min rädsla för att halka omkull så är det ingen bra idé. Kan man springa med broddarna på? Gaaah! Vill ju komma igång ordentligt med träningen, ska höra om coachen har något tips.
 
Ska kolla vad jag har för träningskläder och se om jag behöver komplettera. Fick erbjudande från Kappahl på träningskläder. Tror inte jag har råd med några nya nu på ett par månader men titta och drömma går ju alltid :-)
 
Näää, en macka var det!


Kommentarer
lisa

Ja, jag har verkligen haft tur!

Tack! :D

2014-01-10 @ 23:29:23
URL: http://lisacandemyr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0