Känner mig positiv och lugn

Idag har jag jobbat och fikat.
Slarvat med maten och fått huvudvärk.
I brist på ork ätit dåliga saker och dumpat.
Har huvudvärk
 
Känner att det är många jag saknar nu.
Mina älskade barn förstås, det gör jag ju alltid.
 
Men också andra personer, sköna människor jag har i mitt liv. Vissa av dom, dom flesta träffar jag alldeles för sällan, typ aldrig. Men visst är det så den här årstiden? Att man inte är lika social som man är vår och sommar.
 
Nää, mina vänner...hmmm, är nog bara en av er som läser här. Men vi får iaf ta tag i det här och träffas!
 
Nu ska jag surfa runt på andras bloggar, slösurfa och kanske chatta lite
Har idag tagit första steget till att återknyta vänskapen med en underbar människa.
Hoppas det går vägen:-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0