Känner mig som fjorton år igen....och det känns så jäkla bra

Har en miljon smågrejor jag borde ta tag i, men jag känner mig lite för rastlös för att göra sånt. Men jag borde också duscha och fixa iordning mig, åka till apoteket och Ica, plocka undan den vikta tvätten, äta.
 
Får inte det gjort heller, sullar mest runt och vimsar....hahaha, kan ni se det framför er?
Näää, ska ta och platta håret och glida ner på byn till att börja med så ordnar det andra sig snart.
 
Nu har jag satt på plattången så nu ska jag göra en macka och kaffe...får bli dagens lunch.
My bad choice!
Eventuella klagomål handhas av någon annan!
 
Jag var ut för första gången på några dagar imorse när jag skjutsade Erik till dagis.
Järnspikar vilket skoterföre det är! Eller ja, det kan ju vara mycket bättre men det duger åt mig!
Får se om jag kan få till nån vända i helgen, hoppas ju att jag får roligare saker att göra men om det inte blir så.
 
Har sagt åt Helen att hon ska låna min skoter och köra själv så hon upptäcker hur jäkla kul det är!
Hmmm, när jag la upp den här bilden på min skoter med den trasiga huven kom jag på ett litet äventyr jag skulle vilja vara med om...hmmm, tål att tänka på.
Ska jag genomföra det bör jag ha huven...och jag vet ju inte när jag får den och inte vad den kommer att kosta.
Blööö!
 
Nej, sätta fart var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0