Kort rapport från en eremit som ska ut i livet idag igen

Den enda personen jag träffat irl hittills den här helgen är Ajje när han kom med blåbärsdrycker åt mig. Haha, känner mig lite off från världen. Men himla tur det finns internet och telefon så jag har kunnat få nån mänsklig kontakt iaf. Nu känner jag att livsandarna är tillbaka och vissa saker har lugnat sig lite.
 
Så nu ska jag ut och sopa av bilen, sätta i motorvärmaren, duscha och sen åka och träffa folk!
Det ska bli roligt!
 
Hihi, satte mig i soffan och skulle blogga. Då hade jag fått en till kommentar av Max. Läste den så gjorde jag mina situps och tränade på mina armhävningar! Ska se till att göra dom morgon och kväll framöver. Med få undantag!
 
Längtar till min kropp är smidig och stark, och friskare.
 
Till jag orkar ännu mer utan att bli slut.
Tänker tillbaka till när jag började umgås med Agneta, flåsade av att gå dom få stegen ut i hagen. Ett halvår senare påpekade hon att det var sån skillnad på min ork. Själv hade jag inte tänkt på det, och inte att det faktiskt var träning det jag gjorde i stallet. Tränade både styrka och kondition där.
Många små träningar, och stora, ger mig snart en ny kropp och en ny livsgnista, ny ork och stor glädje!
 
Yeey! Men nu har jag inte tid att sitta här längre, är så taggad på livet fast det busar en del med mig just nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0